دکورال،رنگ پودری الکترو استاتیک،استا امگاESTA OMEGA

دکورال الکترو استاتیک

محصولات توليد شده، پس از مرحله سابلي دکور که در طرحها و نقشهاي مختلف عرضه مي شوند، موارد کاربرد گسترده اي در صنايع دارند که مي توان به بخش هاي لوازم خانگي، اثاث منزل، شهرسازي و معماري اشاره کرد.
با اندکي سرمايه گذاري در بخش رنگ پودري، محصولات جديد ارزش افزوده به مراتب بالاتري نسبت به محصولاتي که تنها در خط رنگ پودري رنگ آميزي شده اند، مي يابند. بدين معني که در مدت زمان کوتاهي تمام هزينه هاي اوليه سرمايه گذاري براي راه اندازي يک سيستم دکورال از قبل ارزش افزوده نهايي محصولات جبران مي شود.
از نظر اقتصادي هزينه هاي توليد و کارگر در فرايند سابلي دکور پايين بوده و با توجه به طرح هاي مختلف و متنوع امکان کسب رضايت طيف وسيعي از مصرف کنندگان ميسر است.
از ديگر مزاياي اين سيستم ها ايمني بالاي واحد، سازگاري با محيط زيست و عدم انتشار آلاينده، هدر نرفتن هيچ ماده رنگي، ماده شيميايي و بطور اخص حفظ منابع طبيعي از قبيل جنگل ها و کوه ها است. با استفاده از طرح هاي چوب و سنگ ديگر نيازي به استفاده از اين منابع طبيعي نيست.
مرحله انتقال طرح کاغذ يا فيلم بر سطح فلز تميز و بدون ايجاد آلودگي است و تمام مواد مصرفي قابل بازيافت و استفاده مجدد مي باشد.
انواع طرحهاي چوب، سنگ، فانتزي و ... جهت استفاده در توليد لوازم خانگي، هود آشپزخانه، يخچال، کابينت، ظروف تفلون و ... موجود و قابل ارائه است.رنگ دکورال ، گونه‌ای از رنگ‌های پودری است که به عنوان لایه اول و پوشش سطح فلزی محسوب می‌شود و پس از پخت این رنگ در کوره الکترواستاتیک ، سطح فلز آماده دکور کردن با کاغذهای دکورال است . خواص ویژه این نوع رنگ ، سبب افزایش کیفیت عملیات دکورال می‌گردد . تنوع طرح‌های دکورال به عنوان پس زمینه ، هزاران انتخاب را پیش روی مصرف کننده قرار می‌دهد